6 תשובות
שואל השאלה:
אני בת
אנונימית
את במשקל תקין, אם את רוצה את יכולה
רק מה שטוב לך
חיים שלי את שוקלת בסדר את לא כזאת רזה
למה שתרדי עוד? עדיף לרדת אחרי שיש מסת שריר
אנונימי
שואל השאלה:
^^ לא אמרתי שאני רזה התכוונתי להאם לעלות עכשיו במסת השריר או לרדת עוד
אנונימית
תמיד עדיף להעלות במסת שריר ואז שהמשקל גבוה יחסית תרדי והאחוז שומן יהיה גבוה
אנונימי