4 תשובות
השאיפה לחמישי. הרבה פעמים זה מתעכב לשישי, במיולד אם התגייסת באמצע שבוע
אני בזמנו כשהתגייסתי בידיוק לפני 17 שנה 2 לאוגוסט 2006 זה נפל על יום רביעי אז שיחררו אותי ואת שאר המתגייסים הביתה יום למחורת בצהריים שזה היה יום חמישי ככה שזה משתנה באמת
יכול להיות גם וגם יש כאלה שיוצאים בחמישי ויש כאלה ב שישי הכל תלוי
לרוב זה בשישי בבוקר.
באותו הנושא: