9 תשובות
נראה לי שאפשר לוותר אם אין לך
אם זה משהו ששמים בסוף שהעוגה מוכנה מעל, אפשר לוותר אם זה משהו בתוך התערובת של העוגה עצמה לא לוותר
את יכולה לטחון סוכר בבלנדר
אפשר אבל תוסיפי משהו במקום אם צריך בכמות גדולה
שואל השאלה:
כאילו כתוב שזה מה שמערבבים עם הפירות
כאילו כתוב שזה מה שמערבבים עם הפירות
אנונימית
בדרך כלל זה שהתערובת תהיה יותר smooth
תבדקי כמה מג או כוסות או כזה זה כמו שמנפים לפעמים קמח למרות שהוא לא צריך ניפוי זה כדי להיפטר לגמרי מהגבשושים בשביל בלילה יותר רכה או משהו
זה קשור גם מה המתכון .. כי ישמצב שזה אולי סתם ולא צריך ויש מצב שזה דווקא חשוב
תבדקי כמה מג או כוסות או כזה זה כמו שמנפים לפעמים קמח למרות שהוא לא צריך ניפוי זה כדי להיפטר לגמרי מהגבשושים בשביל בלילה יותר רכה או משהו
זה קשור גם מה המתכון .. כי ישמצב שזה אולי סתם ולא צריך ויש מצב שזה דווקא חשוב
שואל השאלה:
גם ככה צריך רק כפית
גם ככה צריך רק כפית
אנונימית
אה אז בסדר שימי
אם צריך רק כפית אז זה בסדר
באותו הנושא: