כנסו שנייה (קשור לאדיטים אבל גם אם אתם לא מבינים בזה תכנסו)
יש מישהי שהסכמתי לערוך לה אדיט (אולי יותר מאחד) בחינם שתעלה לטיקטוק, ואני לא יודעת אם זה אומר שהיא לא תתן אפילו קרדיט. אז הגיוני שאם היא לא נותנת קרדיט אני לא אעשה את זה ממש מושקע? כאילו אני כן אעשה מושקע אבל לא הכי כי אולי היא לא תתן אפילו קרדיט (אני אשאל אותה)