7 תשובות
שואל השאלה:
אתם לא בחברה.. ותאמינו או לא מדברים על זה ממש בפתיחות
אתם לא בחברה.. ותאמינו או לא מדברים על זה ממש בפתיחות
אנונימית
הן לא תמימות.. מכיר מלא
מדתיה מצופה לעבוד את השם ולהתרחק מהיצר. לא להחזיק בהשקפות מעוותות שאני רואה אצל כמה כיום
ואלו שמדברים על זה בפתיחות - רשעים.
ואלו שמדברים על זה בפתיחות - רשעים.
^ובדיוק על זה דיברתי כי קיבלתי את הרושם שזה טאבו לדבר על מיניות
אנונימי
היית מצפה שבחברה שבה לא מדברים על מין בפתיחות ויש חשיבות גדולה לצניעות שהן אכן יהיו תמימות
אנונימי
כי הקונספט של דת זה תמימות ועדינות
זה האמת מראה על בעיה רצינית בעולם הדתי. דתיות ודתיים שרואים פורנו ויודעים הכול על סקס. וכנראה עשו סקס לפני החתונה. זה לא דתי. לא משנה מה תגיד.
לפחות תהיה כנה ותגיד- אני לא שומר את הדת לגמריי. אני עושה רק חלק. אבל הם מציגים את עצמם כ"דתיים". לא, זה לא.
אני חושב שבזמן שמידע לא היה כל כך מופץ, לא היה צריך להסביר לאנשים, אלא שנה או משהו לפני החתונה. אבל היום צריך להסביר בגיל יותר מוקדם כדי שיגלו את זה בצורה בריאה ולא בצורה הרסנית דרך האינטרנט או איזה חבר. בע.
אז ההורים צריכים להסביר. אבל מכאן ועד פורנו וכל הבולשיט, וסניפים מעורבים ו"יציאות" וסקס לפני החתונה. זה לא דתי. בשיט.
נ.ב: אגב, ביהדות מין זה לא משהו שמתביישים בו. בכלל לא. אבל יש דרך וצורה לדבר על זה שהוא בצורה בריאה וטובה ולא הרסנית. ויש סיבות טובות לכללים וגבולות. החברה המערבית היא דוגמא מושלמת למה קורה כששוברים את הגבולות. אתה מקבל טרנסג'נדרים. וגירושים על ימין ועל השמאל, ילדים מחוץ לחתונה בכמויות, וכמויות של אנשים שלא מתחתנים בכלל.
יש יותר מארבע מסכתות שמדברות בענייני חתונה וטומאה וטהרה(היינו מחזור, נידה וכו'). אבל אני באמת לא יודע איך לגשת לזה. אישית... אני חושב שגילוי מוקדם הוא מזיק. הוא גורם למתבגר להיות מגורה רצח. מצד שני חוסר גילוי גורם לו לא להתפתח בהתאם לגוף שלו.
אז אני חושב שצריך הסבר. אבל שיח שמנוהל בצורה מדעית ולא "מינית". כמו שכשלומדים על גוף האדם. לומדים על זה. וזה משהו שההורה מעביר לילד. לא מבוגר זר...
וכשהוא בן 15 מלמדים בצורה שטחית מאוד וכללית. וכשהוא מתבגר ועומד להתחתן יורדים לפרטים של איך בדיוק עושים את זה בצורה שהגבר והאישה יהנו וזה יהיה נכון ולא מזיק. וכן מסבירים את הצורך הנפשי לכל אחד.
ובאמת שהיום סיבכו את הנושא הזה, הפכו אותו להו-הא, אבל באמת שזה לא בשמיים. זה סתם דחיפה של אג'נדה של אנשים משוגעים.
מין זה חשוב בזוגיות, לא סתם גבר ואישה מתחייבים אחד לשני בכתובה בעונה, וצריך לדעת מה לעשות ואיך לגשת לאישה כשעושים מין(גבר זה הרבה פחות מורכב, אבל גם צריך). אבל באמת, כמו כל דבר, עם הניסיון מכירים אחד את השני טוב יותר. וזהו. צריך ללמוד את הגבולות והכללים הכלליים. כמו בכל דבר. ומעבר לזה זה כבר התהליך של האישה והאישה.
אבל העולם המערבי החפיץ את המין והחצין אותו כל כך והפך אותו לסוג של איזה אל שזה דוחה. וזה עקום. ומין זה ממש לא כמו שהופכים את זה בעולם המערבי(למרות שזה לא חדש.. כי אותם אנשים גם טוענים שנשים חזקות כמו גברים וגבר ואישה יכולים להחליף מינים ושיש אלף ואחת מינים- שהם יקראו לזה מגדרים. זה עולם ליצנים. xd)
לפחות תהיה כנה ותגיד- אני לא שומר את הדת לגמריי. אני עושה רק חלק. אבל הם מציגים את עצמם כ"דתיים". לא, זה לא.
אני חושב שבזמן שמידע לא היה כל כך מופץ, לא היה צריך להסביר לאנשים, אלא שנה או משהו לפני החתונה. אבל היום צריך להסביר בגיל יותר מוקדם כדי שיגלו את זה בצורה בריאה ולא בצורה הרסנית דרך האינטרנט או איזה חבר. בע.
אז ההורים צריכים להסביר. אבל מכאן ועד פורנו וכל הבולשיט, וסניפים מעורבים ו"יציאות" וסקס לפני החתונה. זה לא דתי. בשיט.
נ.ב: אגב, ביהדות מין זה לא משהו שמתביישים בו. בכלל לא. אבל יש דרך וצורה לדבר על זה שהוא בצורה בריאה וטובה ולא הרסנית. ויש סיבות טובות לכללים וגבולות. החברה המערבית היא דוגמא מושלמת למה קורה כששוברים את הגבולות. אתה מקבל טרנסג'נדרים. וגירושים על ימין ועל השמאל, ילדים מחוץ לחתונה בכמויות, וכמויות של אנשים שלא מתחתנים בכלל.
יש יותר מארבע מסכתות שמדברות בענייני חתונה וטומאה וטהרה(היינו מחזור, נידה וכו'). אבל אני באמת לא יודע איך לגשת לזה. אישית... אני חושב שגילוי מוקדם הוא מזיק. הוא גורם למתבגר להיות מגורה רצח. מצד שני חוסר גילוי גורם לו לא להתפתח בהתאם לגוף שלו.
אז אני חושב שצריך הסבר. אבל שיח שמנוהל בצורה מדעית ולא "מינית". כמו שכשלומדים על גוף האדם. לומדים על זה. וזה משהו שההורה מעביר לילד. לא מבוגר זר...
וכשהוא בן 15 מלמדים בצורה שטחית מאוד וכללית. וכשהוא מתבגר ועומד להתחתן יורדים לפרטים של איך בדיוק עושים את זה בצורה שהגבר והאישה יהנו וזה יהיה נכון ולא מזיק. וכן מסבירים את הצורך הנפשי לכל אחד.
ובאמת שהיום סיבכו את הנושא הזה, הפכו אותו להו-הא, אבל באמת שזה לא בשמיים. זה סתם דחיפה של אג'נדה של אנשים משוגעים.
מין זה חשוב בזוגיות, לא סתם גבר ואישה מתחייבים אחד לשני בכתובה בעונה, וצריך לדעת מה לעשות ואיך לגשת לאישה כשעושים מין(גבר זה הרבה פחות מורכב, אבל גם צריך). אבל באמת, כמו כל דבר, עם הניסיון מכירים אחד את השני טוב יותר. וזהו. צריך ללמוד את הגבולות והכללים הכלליים. כמו בכל דבר. ומעבר לזה זה כבר התהליך של האישה והאישה.
אבל העולם המערבי החפיץ את המין והחצין אותו כל כך והפך אותו לסוג של איזה אל שזה דוחה. וזה עקום. ומין זה ממש לא כמו שהופכים את זה בעולם המערבי(למרות שזה לא חדש.. כי אותם אנשים גם טוענים שנשים חזקות כמו גברים וגבר ואישה יכולים להחליף מינים ושיש אלף ואחת מינים- שהם יקראו לזה מגדרים. זה עולם ליצנים. xd)