20 תשובות
ב3
אני מתחילה בכלל באיזה 10 בספטמבר כי אני אהיה באילת
1
באסה אין לי כוח לחזור לבית כלא
מה זה למה לכולם פה אין לימודים בשישי
^ בזכותי
אני לא מתחיל בית ספר ;)
קצת מתכחש עדיין
שואל השאלה:
^
כיף לךך
אנונימית
שואל השאלה:
סורי אין לי פרחים לכולם לחצתי אקראי
אנונימית
3 אצלינו כי בשישי הפסיקו אצלי בבית ספר ללמוד
ב3 לספטמבר
יהיה לנו את שישי ושבת לבכות ולעכל את העובדה שחוזרים למקום המגעיל הזה
t.r
יש לכם חודש לא ללמוד תנצלו את הזמן במקום לחשוב שהבית ספר עוד מעט מגיע . רק תקנו דברים לבית ספר עכשיו כי אז כבר לא ישארו דברים . או שהמחירים יעלו . ואז תשכחו מהבית ספר ותהנו לכם .
שואל השאלה:
כן... עם המזל שלי על היום השני ללימודים תוקעים אותנו שם ביום ארוך
אנונימית
ב30 באוגוסט=:(
אנונימית
שואל השאלה:
אוי
אנונימית