12 תשובות
מנקבים שוב
מה קשור^
זה פשוט לא ינקב לך.
את יש לך את החוזה פריפריה, אשדוד זה לא פריפריה למרות שמאשדוד עד באר שבע זה עד 40 ק"מ.
זה פשוט לא ינקב לך.
את יש לך את החוזה פריפריה, אשדוד זה לא פריפריה למרות שמאשדוד עד באר שבע זה עד 40 ק"מ.
שואל השאלה:
ואז צריך לשלם כשמנקבים שוב או שהחופשי חודשי נשאר?
ואז צריך לשלם כשמנקבים שוב או שהחופשי חודשי נשאר?
אנונימי
אם יש לך חוזה פריפריה עד 40 ק"מ ואת רוצה לנסוע מבאר שבע לאשדוד. המכונת תיקוף לא תאשר כי לא ניתן להשתמש בחוזה זה.
שואל השאלה:
אז זה מלכתחילה ישלם לי? או שאני צריך לבטל את החופשי חודשי לפני?
אז זה מלכתחילה ישלם לי? או שאני צריך לבטל את החופשי חודשי לפני?
אנונימי
אתה לא מובן,
יש לך כסף ברב קו או חופשי חודשי?
יש לך כסף ברב קו או חופשי חודשי?
שואל השאלה:
יש לי גם וגם^
יש לי גם וגם^
אנונימי
אז פשוט אם יש לך גם וגם, והחופשי חודשי אי אפשר לנסוע בנסיעה זאת, אז מכשיר התיקוף יחייב אותך מהכסף (ערך צבור)
כמובן שהכסף יתאים למחיר הנסיכה
כמובן שהכסף יתאים למחיר הנסיכה
שואל השאלה:
אז כשאני מנקב את הרב קו זה מחייב אותי דרך הכסף שברב קו?^ (סליחה על הבורות)
אז כשאני מנקב את הרב קו זה מחייב אותי דרך הכסף שברב קו?^ (סליחה על הבורות)
אנונימי
אם החופשי חודשי לא מתאים לנסיעה, אז כן. (כמובן אם יש לך כסף ברב קו)
שואל השאלה:
הבנתי, תודה
הבנתי, תודה
אנונימי
בכיף (:
צמיד כאן לעזור בתחבורה הציבורית. המשך יום נפלא!
צמיד כאן לעזור בתחבורה הציבורית. המשך יום נפלא!
באותו הנושא: