6 תשובות
שאלה טובה, נצטרך לחיות ולראות לכל מי שקורא את זה ממליצה לתרגל ירידה למקלטים+ לסגור את החלונות של הממד שלכם אם הם עדיין פתוחים
מאיימים
לה הבנתי מה קורה פה ואני לא 'מעתי כלום
רק חמ"ל פרסמו, לא ראיתי בשום מקור אחר.
כנראה פייק.
כנראה פייק.
שואל השאלה:
אומרים שהגיאהד נראלי(?) איים ב21:00
אומרים שהגיאהד נראלי(?) איים ב21:00
אנונימית
לא שמעתי
באותו הנושא: