6 תשובות
שאלה טובה, נצטרך לחיות ולראות לכל מי שקורא את זה ממליצה לתרגל ירידה למקלטים+ לסגור את החלונות של הממד שלכם אם הם עדיין פתוחים
מאיימים
לה הבנתי מה קורה פה ואני לא 'מעתי כלום
רק חמ"ל פרסמו, לא ראיתי בשום מקור אחר.
כנראה פייק.
שואל השאלה:
אומרים שהגיאהד נראלי(?) איים ב21:00
אנונימית
לא שמעתי