6 תשובות
שואל השאלה:
תודהה
אנונימית
כן! זה ממש כיף ומשחרר
שואל השאלה:
מעולה תודה לכם!!
שיכנעתם אותי סופית לצאת מחר!
אנונימית
לכי על זה
כןכן האווירה בשעה הזאת מדהימה
זה הכי כיף בעולםם