10 תשובות
שמע תלוי מי החברים שלך אבל לצערי הרוב אוהבים מזרחי עומר אדם אייל גולן
שקט
לדעתי רועש כי בכל זאת זה יום הולדת
שואל השאלה:
^^^^^ לא יותר מ 10 איש
^^^^^ לא יותר מ 10 איש
אנונימית
שואל השאלה:
^^^^ אני אוהבת שנות ה 70-80 וגם רוב מי שיבואו
^^^^ אני אוהבת שנות ה 70-80 וגם רוב מי שיבואו
אנונימית
^^אז זה בסדר גם פלייליסט שקט...
לא נשמע כל כך מסיבה *מפוצצת* וגם לא הרבה אנשים אז לדעתי שקט
אם זה כמה חברים בקטנה אז לא צריך ממש רועש
ליומולדת אני מציעה רועש יןתר
רועש
באותו הנושא: