7 תשובות
גם אני ככה
שואל השאלה:
אני שוקלת לעשות גוונים
אנונימית
זה תהליך ארוך אבל תנסי להשלים עם עצמך.
כל יום תקומי תסתכלי למראה ותגידי וואו איזה יפה אני,ללכת עם ביטחון כאילו כל מקום של אבא שלך.
מבטיחה לך שבסוף זה משתלם
וואלה גם אני באותו המצב אם לא תעבדי על הפנימיות שלך ותביני שלכל בן אדם יש פגמים ודברים מכוערים את לא תצאי מזה ותמשיכי לנסות לשנות בך דברים
השם שלך מתחיל ב א' מסתיים ב ן' במקרה?
אני יודע שרוב הסיכויים שלא אבל יש סיכוי קטן שאני מכיר כי יש מישהי שאני מכיר שהיא ככה
ומבין אותך בנושא הזה,למזלנו תמיד אפשר להשתפר בכל תחום,חיצוני או פנימי גם כשחושבים שאי אפשר
אנונימי
מה לעשות
את רק צריכה לקחת בחשבון שאין קשר בין איך שאת נראית לבין איך שאת מרגישה.