5 תשובות
שואל השאלה:
אבל לרוב זה לאנשים שמתאמנים ולמשל הפס חיטוב שלי ממש בולט למרות שעשיתי רק אימון אלד ומה זה אחוזי שומן נמוכים? זה טוב?
זנ לא קשור לאימון האחד שעשית פשוט שיש לך אחוז שומן נמוך ככה השרירים יותר יבלטו
כי כשיש לך אחוז שומן נמוך השרירים שלך בולטים
אחוזי שומן נמוכים
זה לא קשור לאימון, השרירי בטן מתחילים לבלוט כשאחוזי השומן בגוף יורדים. לכולם יש שרירי בטן, אימונים על שרירי הליבה רק יחזקו אותם.