3 תשובות
שואל השאלה:
אני אוטיסט ולא הצליחו לאבחן אותי כשהייתי ילד למרות שניסו מלא פעמים
אנונימי
שואל השאלה:
הבעיה זה שניסו לאבחן אותי יותר מבן אדם אחד^^
אנונימי
שואל השאלה:
לא התעקשתי. ניסו כמה פעמים כשהייתי ילד ולא הצליחו לאבחן. עכשיו לפני שנה הציעו את הרעיון הזה שוב ולפני חודשיים אובחנתי.
אנונימי