3 תשובות
שואל השאלה:
אני אוטיסט ולא הצליחו לאבחן אותי כשהייתי ילד למרות שניסו מלא פעמים
אני אוטיסט ולא הצליחו לאבחן אותי כשהייתי ילד למרות שניסו מלא פעמים
אנונימי
שואל השאלה:
הבעיה זה שניסו לאבחן אותי יותר מבן אדם אחד^^
הבעיה זה שניסו לאבחן אותי יותר מבן אדם אחד^^
אנונימי
שואל השאלה:
לא התעקשתי. ניסו כמה פעמים כשהייתי ילד ולא הצליחו לאבחן. עכשיו לפני שנה הציעו את הרעיון הזה שוב ולפני חודשיים אובחנתי.
לא התעקשתי. ניסו כמה פעמים כשהייתי ילד ולא הצליחו לאבחן. עכשיו לפני שנה הציעו את הרעיון הזה שוב ולפני חודשיים אובחנתי.
אנונימי
באותו הנושא: