התחברות הרשמה

אי פעם עשיתם משהו רע שאתם לא מתחרטים עליו ?

4 באוגוסט 2023, 19:59
חרטהמעשים    
9 תשובות
כע אני גאה בזה גם
c
car$
כן משהו אחד
l
llllll1
בטח
א
אין כינוי20
כן הרבה
C
Chris girl
הרבה דברים
מ
מִישֶׁהִי שֶׁהִיא מִי שֶׁהִיא
כן, אנסתי את אחותי הקטנה
ח
חתיך אש נמלים על מוקש
לא
ר
רִפּוּי
אם אני לא מתחרט סימן שאני לא רואה בו כדבר רע
ב
בלי עתיד בלי תקווה בלי חלום
לא.
T
Thomas Sanderson
באותו הנושא:
מה עשיתם פעם שאתם מתחרטים עליו?
האם עשיתם משהו שאתם מתחרטים עליו?
עשיתם פעם משהו שאתם מתחרטים עליו?
עשיתם פעם משהו שאתם מתחרטים עליו?
איזה מעשה עשיתם שאתם מתחרטים עליו?
עשיתם פעם משהו שאתם מתחרטים עליו?
מה עשיתם שאתם הכי מתחרטים עליו?
עשיתם משהו שאתם מתחרטים עליו?
עשיתם משהו ביסודי שאתם מתחרטים עליו?
תהיו כנים, אי פעם עשיתם משהו לחיה שאתם מתחרטים עליו?
עשיתם משהו שאתם מתחרטים עליו עד היום? מוזמנים לפרוק❤❤