9 תשובות
כע אני גאה בזה גם
כן משהו אחד
בטח
כן הרבה
הרבה דברים
כן, אנסתי את אחותי הקטנה
לא
אם אני לא מתחרט סימן שאני לא רואה בו כדבר רע
לא.
באותו הנושא: