6 תשובות
אני לא חושבת ככה בכלל
זה סתם תפיסה של כל הבנים גרועים וכזה
יש הרבה בנים סבבה, זה ששומעים יותר על הגרועים זה לא אומר כלום
וזה באמת מבאס שככה יש נשים שתופסות את כל הקטע הזה, גם ככה מפספסות הרבה מאוד דברים באמת שיכלו להיות אחלה...
שואל השאלה:
למה את אומרת אחלה? כי יש לך ספק, בדיוק כמונו אנחנו מוכנות לתת אהבה ללא הגבלה והם תמיד יודעים לשחק בזה אני בטוחה שאת גם מרגישה ככה למה לא דברים מושלמים או כזה? לא יודעת יש לי הרגשה רעה לגבי כל הבנים היום.^^
אנונימית
זה פשוט אותו דבר אצל בנות ככה זה בני אדם
תקשיבי זה ממש לא נכון אני שרוף על הבת זוג העדכנית שלי והיא באמת מושלמת אבל מרגיש לי משהו שהיא אובססיבית אליי ברמות ואני כן אוהב אותה אבל אני מעדיף לגמור את זה עכשיו ושאני יפגע וגם היא ואני לא יודע להסביר למה אני כן אןהב אותה אבל אני גם לא רןצה להיות איתה והיא יפה ומושלמת אבל אני לא יודע למה
צודקת
יש הרבה בנים מקסימים פשוט תתמקדי באופי שלהם!