10 תשובות
מסכים, זה למה צריך עונש מוות למי שרצח את הבן 19
סתום יא גוי אחד אתה לא משלנו בדוק
אנונימית
תלך קיבינימט לך לעזה יעשו ממך קציצות ינאצי
אנונימית
תצאי מאנונימית ואני אראה שכן
צא צא מהעם שלי עוף אין מקום לבהמות כמוך
אנונימית
^כשיזרקו עליך אבנים ותהיה בסכנת חיים אני מבינה שאתה מעדיף שיהרגו אותך ולא להגן על עצמך... טוב לך על זה לא יזיק לנו פחות אחד
הקומוניסט אתה מאחל עונש מוות לאחיך? תתבייש
מזעזע עונש מוות למחבלים
^סתום את הפה אשכרה בני בליעל שחיים בינינו
שקר. רצחו פלסטיני בן 19 ועכשיו מסלפים אמת.
באותו הנושא: