12 תשובות
תמצאי עבודה
שואל השאלה:
ואם אני יוצאת לאנשהו זה רק לקניון,נמאס כבר
אנונימית
שואל השאלה:
לא מצאתי עבודה, לא התקבלתי לשום מקום
אנונימית
אז תתמודדי
שואל השאלה:
ואי מה יש לך, אם אין לך טיפ פשוט תסתום מה זה התגובות החסרות תועלת האלה
אנונימית
אולי תנסי להכיר חברים חדשים? נגיד מרשתות חברתיות ואז אולי תוכלו להיפגש
שואל השאלה:
ניסיתי. לא מצאתי ככ אנשים וגם אין קבוצות וכאלה של אנשים עם אותם תחומי עניין אז קשה לדעת ןאין על מה לדבר..
אנונימית
תיקחי קורס תלמדי שפה או משהו
בדיוק כמוך, אני עושה פשוט ספורט ובחדכ וקורא ספרים ולומד דברים חדשים (שוק ההון, אנגלית) בין לבין גם הולך לסרטים עם חברים או הופעות (תכלס אפשר גם לבד) תהני!
אנונימי
שואל השאלה:
אתם לא מבינים, אין לי עם מי ללכת לשום מקום
יש לי שלושה חברות שעושות טובה שנפגשות איתי פעם בחודש(גם לא תמיד)
כל הקיץ נפגשתי איתן אולי פעמיים בהגזמה
ניסיתי לקרוא ספרים, לראות סדרות ולצייר אבל זה כבר מחניק לעשות אותו דבר כל יום.:(
אנונימית
שואל השאלה:
ולאמא שךי אין כסף אז אני לא יכולה לצאת לאף מקום, אפילו למסיבות היא לא מרשה לי ואני בת 18 תיכף
בקיצור החיים שלי גרועים
אנונימית
תצאי להליכות, תמרחי את הזמן, תהני מהזמן שלך לבד ובמילא מתחיל בית ספר עוד פחות מחודש וכן הייתי ממליצה ללמוד איזה משהו חדש יש קורסים במחירים מצחיקים וזה ימלא לך את היום