5 תשובות
^^ בלי להעליב זה לא נקרא לרכב אני אומרת בתור מישהי שרוכבת בתחרויות ומבינה בזה
זה לא נקרא לרכב
אנונימית
תלוי בסוג רכיבה
שואל השאלה:
אני רוכבת כבר 10 שנים רק טיולים ואני אוהבת לרכוב בגלל זה נרשמתי
חבל להוציא על זה כסף עכשיו חכי קצת תראי אם את אוהבת את זה ואז תקני יש בדקטלון שזה איכותי אבל לא זול ויש אליאקספרס
דקטלון או עלי אקספרס
ריום זה סופר יקר
אמנם איכות מדהימה בריום, אבל מכנסיים ב500 אישית מרגיש לי מוגזם