5 תשובות
לדעתי ממש הגזימו, לאבא שלי יש סקודה שחורה לא נהג חדש אבל הוא לא עבריין, אז אני לא מסכימה כל כך אם הלקח.
בוכה את לא אשמה הם לא בסדר
אבל לצפור להם מההתחלההה
גברתי הצעירה זה מסוכן מאוד!
שואל השאלה:
מה אני אשמה?
אנונימית
וואי אם הייתי אמא שלך כמה דברים היו לי להגיד עכשיו
לצערנו יש אנשים חר@ בכביש