9 תשובות
לא בהכרח קשור
זה הגיוני אבל לא בהכרח
כנראה את פשוט לא בגרעון קלורי
שואל השאלה:
מזה אומר שאני לא בגירעון קלורי? אני לא ככ אוכלת..
כאילו אני אוכלת. אבל לא כמות שבן אדם נורמלי אוכל ביום
אנונימית
שואל השאלה:
לדוגמא אתמול -
אכלתי אורז עם שני שניצלונים .
2 ביסקוויטים .
2 עוגיות.
טוסט מלחמנית כוסמין.
חטיף של 99 קלוריות
אנונימית
שואל השאלה:
זה נחשב הרבה?
אנונימית
שואל השאלה:
ניראלי שבועיים. אבל לפעמיים אני כן אוכלת עוד איזה משהו. תלוי ביום..
אנונימית
שואל השאלה:
בגלל זה חשבתי שאולי זה בגלל השינה
אנונימית
שואל השאלה:
קודם כל תודה רבה על הפירוט!
האמת שאני מחלימה מאנורקסיה אז אולי זה קשור בין היתר :/
אנונימית
שואל השאלה:
כן אני אמורה להתחיל..

הייתי בטיפול במרפאה אבל עזבתי
אנונימית