3 תשובות
למה עשית את זה כמו הדר מוכתר
שואל השאלה:
אבל זה לדעתי ממש נוגד את כל הרעיון של צמחונות
כל הקטע זה לא לאכול בעלי חיים
חלב וביצים זה משהו שמגיע מן החי אבל זה לא החיה עצמה
אני באופן כללי לא שותה חלב, רק סויה/שיבולת אבל בכל זאת זה עדיין לא אותו דבר
דגים מבחינתח הם בעל חיים לכל דבר
הם מרגישים כאב בדיוק כמו כל אחד אחר
אבל זה לדעתי ממש נוגד את כל הרעיון של צמחונות
כל הקטע זה לא לאכול בעלי חיים
חלב וביצים זה משהו שמגיע מן החי אבל זה לא החיה עצמה
אני באופן כללי לא שותה חלב, רק סויה/שיבולת אבל בכל זאת זה עדיין לא אותו דבר
דגים מבחינתח הם בעל חיים לכל דבר
הם מרגישים כאב בדיוק כמו כל אחד אחר
אנונימית
אני צמחונית ואוכלת דגים .. וזה לא קשור זה שזה מהמילה צמח זה לא אומר .. צמחונים גם אוכלים ביצים ומוצרי חלב זה נראלך מהצומח ? לכן יש טבעונים
באותו הנושא: