36 תשובות
עדיף קלאסית להתחלה כי יותר קל ללחוץ על המיתרים, וכדי לראות אם את בכלל מתחברת לזה
עדיף שתתחילי בגיטרה קלאסית ומשם תעברי לחשמלית
מומלץ
את לא צריכה, לכל גיטרה יש יתרונות
גיטרה קלאסית יותר זולה ואת לא צריכה לקנות מגבר וכבליםם בשבילה, יותר קשה לנגן בה לכן היה לך יותר קשה כואב בהתחלה אבל יותר קל כשתעברי לחשמלית.

גיטרה חשמלית יותר יקרה ופחות ניידת, אבל יותר קל להתחיל ממנה כי פחות כואב וכנראה היה לך יותר קל להתמיד עם יכאב פחות, תוכלי להשיג איתה עוד צלילים של להקות שאת אוהבת כמו דיסטורשן ריברב וכו' אם יש לך מגבר מתאים, בנוסף אם את מתביישת או לא רוצה להפריע לבני הבית אז חלק מהמגברים של הגיטרה החשמלית יגיעו עם חיבור לאוזניות ותוכלי לנגן ככה בשקט
^זה בולשיט עשיתי בדיקה עם חברים שלימדתי גיטרה.
אין יתרון בללמוד קלאסית שום אצבעות חזקות יותר ובעיקר אם אתה לא מתכנן לגעת בקלאסית יותר.
לומדים קלאסית אם רוצים ללמוד לנגן בשניהם.
אני לא לוקח ברצינות את הבדיקה הילדותית שעשיתה בתור מישהו שלמד כינור 5 שנים ומנגן על גיטרה יותר מ10 עם תיאוריה במוזיקה
^אז אל :)
תשאל אנשים שחשמלית זה הכלי הראשי שלהם והם יגידו לך אותו הדבר ותעשה בדיקה מהירה בגוגל.
אתה באמת חושב שללמוד 7 אקורדים על קלאסית עם אצבעות כואבות ישפר אותך כשאתה תנגן על חשמלית רק power chords ? (כמובן לא בהכרח אבל לרוב זה מסתכם ככה)
לא הבנתי את ההשוואה המוזרה שלך
זה משהו שמרגישים אין עליו מחלוקת, במיוחד לפאוורקורד זה יעזור אז אני באמת לא מבין למה אתה מטריל
^אני לא!
אין שום דבר שעוזר בעיקר כשמנגנים power chords לרוב בdrop d.
אקורד אחד של אצבע מול מיליון אקורדים אחרים זה פשוט לא הגיוני מה שאתה אומר.
מה הפואנטה ללמוד מיליון אקורדים אם תשתמש רק באחד ?
תעשה סולם על קלאסית ואז תעשה על חשמלית זה יהיה לך יותר קל לאצבעות לאחר מכן אתה מחדד מהירות על החשמלית כמו כן אם תתרגל מהירות על האקוסטית זה ישפר לך ביצועים בצורה רצינית בחשמלית תפסיק להטריל תודה
למה שאשתמש רק באחד? שמע אם זה מה שאתה מכוון אליו אז אני מבין למה אתה לא מבין
^^ואת זה אתה אומר כי? יש לך איזה מחקר שמוכיח את זה ? אני לא מטריל אני אומר את האמת.
אין שום היגיון במה שאתה אומר.
מה הקשר דרופ d דיי כבר יטרול
חח טוב לך תנגן פאוורקורדס
כן יש לי מחקר בכיס
אני מחדד ולא בשבילך כי את טרול, זה לא חובה בשום מצב להתחיל על אקוסטית אבל זה מאוד עוזר לפתח שמיעה טובה במיוחד בהתחלה ולהרגיש את הכלי והתנודות, מצד שני אפשר להרחיב מאוד את הטכניקות ולעלות על מסלול מהיר גם בלי אקוסטית ולהגיע לטכניקה מושלמת תוך שנה גם מי שרק התחיל..זה פשוט יותר קל לרוב כשעושים 2 שיעורים בשבוע ואם תשאלו אותי זה יותר כיף.
מומלץ... השילוב בין השניים משפר את הביצוע אחד בשני...הייתי ממליץ על אקוסטית לאחר מכן..
מה אתה מבלבל שילוב כלים עוזר...אחרי אקוסטית נגיד היד יותר חזקה ויותר קל לנגן על חשמלית אחרי זה אותו דבר עם קלאסית כי יש לה מבנה שונה וזה מפתח
אין שום יתרון בללמוד גיטרה קלאסית לפני וזו טעות כלכך נפוצה שזה בביו שלי :)
מנגנים עליהם בצורה כמעט שונה לחלוטין כל מה שלומדים על קלאסית לא ממש יועבר לחשמלית.
השיקול היחיד הוא מבחינה כספית: קלאסית עולה 400 שקל וגיטרה חשמלית נורמלית + מגבר עולים 2000 שקל.
זה תירוץ שההורים אומרים לילדים כי הם לא רוצים לבזבז כלכך הרבה כסף למקרה שהם יפרשו.
אהה כן וגם הרבה יותר קל משמעותית לנגן על חשמלית אנשים שאומרים שיותר קל על קלאסית בחיים לא נגעו בחשמלית.
סליחה קלאסית חח אקוסטית המיתרים קשים יותר
אל תקטין דעה של מישהו אחר כשאתה בעצמך לא יודע זה ממש אבסורד, שמח שקיפלתה זנב חלקית ואמרתה שאתה לא יודע
טוב תרגיש טוב גבר
^^אני לא אומר שאתה צודק פשוט אין לי כוח להתווכח.
^גם אתה!
לא אכפת לי שתגיד שאני צודק אתה פשוט מתנהג כמו ילד, גם אני אבל אני יודע מה אני אומר ואתה לא אז סליחה אם זה גורם לך להרגיש פחות או משהו אני בטוח שגם אני לא הסכין הכי חדה במגירה
וזה לא וויכוח אני נטו זרקתי פה המון מידע
אתה הנעלבי פה
חד משמעית מתחילים מקלאסית בשביל הבסיס. כל מי שמתחיל מחשמלית נשמע כל כך רע... המיתרים של קלאסית הרבה יותר רכים, הצוואר העבה מקנה לך שליטה טובה יותר ועוזר להרגיל את היד וגם לא הייתי מוציא 2000 ש"ח על חשמלית לפני שלמדתי אקורד אחד. תקני קלאסית ב600 ותתחילי לאט לאט.
אנונימי
אם תקני חשמלית, אחרי שעה של נגינה יתקלף לך העור באצבעות, תפסיקי לנגן והלך התחביב
אנונימי
קוקטימוס תשנה את הביו חח
^^אני לא משנה את הדעה שלי לול כי לכל טענה עד עכשיו שנתנו יש לי מה להגיד.
אם תגיע איזו טענה שתגרום לי להגיד "וואלה הם צודקים" מבטיח לך אשנה
אתה סתם עקשן
^אני לא טרול אבל אין לי כוח להתווכח כי אתה מתנהג כמו קיר.
אני אגיד משהו אחר: מי ששאל את השאלה לעשות בדיקה עם חברים ובאינטרנט זה כנראה יתן תשובה יותר מורחבת ממה שאני או הבחור הזה נתן.
יותר נוח ללמוד בהתחלה על אקוסטית כי המרווח של המיתרים גדול יותר, שמע אני יכול להיות כאן כל היום
^^גם אני רק חבל שיש לי שיר להפיק כרגע :)
עדיף, ככה צוברים ניסיון...