4 תשובות
וואו אני באמת כלכך מבינה אותך אני בול ככה וזה ממש ממש לא רע(: אני איתך בזה
שואל השאלה:
ואו, תודה רבה3>>>>
אנונימית
זה לא רע
כל עוד את נחמדה לאנשים הכל בסדר את לא צריכה תמיד לשים את הצרכים של אחרים על שלך
ונעצתי
שואל השאלה:
^תאמת שלא!! זה ממש לא נרקיסיסטי, זה ממש נכון!!
אנונימית