4 תשובות
וואו אני באמת כלכך מבינה אותך אני בול ככה וזה ממש ממש לא רע(: אני איתך בזה
שואל השאלה:
ואו, תודה רבה3>>>>
ואו, תודה רבה3>>>>
אנונימית
זה לא רע
כל עוד את נחמדה לאנשים הכל בסדר את לא צריכה תמיד לשים את הצרכים של אחרים על שלך
ונעצתי
כל עוד את נחמדה לאנשים הכל בסדר את לא צריכה תמיד לשים את הצרכים של אחרים על שלך
ונעצתי
שואל השאלה:
^תאמת שלא!! זה ממש לא נרקיסיסטי, זה ממש נכון!!
^תאמת שלא!! זה ממש לא נרקיסיסטי, זה ממש נכון!!
אנונימית