6 תשובות
שואל השאלה:
מה הוא מסריח??? יש פה עוד חוות דעת על הריח?
אנונימית
לבת דודה שלי יש אותו וניסיתי ויש לו ריח לא טובה לא שווה את הכסף אני הכנתי בבית שיום למשזף שלהם
שואל השאלה:
טוב אם אין לזה ריח טוב זה אומר שאין בזה מבשמים בפנים... אני אנסה את ה15 מל במקום
אנונימית
כן והבנתי שרשימת המרכיבים טובה
לא זה מסריח ברמות
תקשיב.י יש לזה דיופ ב70 שקל שאפשר לקנות באתר beauty bay קוראים לקרם הזה slam dunk והוא מחברת bubble קניתי כבר איזה שתיים כאלה אני חורשת על זה וקניתי את הדרטנק אלפנט הסגול והוא נדיר ברמות אבל זה באמת אותו דבר