8 תשובות
כי היא משחקת את עצמה מפגרת וזה משפיע גם על איך שהיא נראית
לאח שלה התאום יש פיגור.
אז אני חושבת שגם לה יש קצת- בלי לשפוט ברור ואני לא באמת יודעת אז אל תתפסו אותי במילה
כי היא מפגרת
היא באמת מפגרת
איזה רוע לב היא ממש לא מפגרת
יש לה אינטליגנציה רגשית ברמה מאוד גבוהה ובאמת לב זהב
מי שמפגר ומביך פה זה אתה דאתה נוצן פרחים רק לאלה שכותבים שהיא מפגרת? היית רוצה שאני אכתוב עליך ואשאל אם אתה מפגר ומי שיגיד שכן אני אתן לו פרח ולמי שלא אני לא אתן לו? אתה פשוט ילד קטן ופדחן
לע אז אמרתי לך.

ברור שלשואל! יש לך אפשרות לתת פרחים בתור עונת שאלה?
שואל השאלה:
אבל רשמתי לא בקטע רע את רוצה
אנונימי