5 תשובות
בייסיקלי בדיוק אותו דבר כמו שהיה לך בח'
תשקיעי במתמטיקה אנגלית ותשמרי על שפיות

אה וחשוב חשוב חשוב!! אל תעשני
אנונימית
פשוט להנות עם חברים וללמוד זה חשוב כדי להיות ב4-5 יחל
לא להדרדר
חרא
כל שנה היא חרא
תנסי לא למות
הרגע סיימתי כיתה יחסית קלה אין משהו מיוחד חות מהרבה הערכות חלופיות אבל תקסיבי במתמטיקה למה מתקדמים שם זריז בהצלחה
אני גם עולה לכיתה ט' ואני חושבת שזה יהיה כמו ח' זה כזה הבדל