18 תשובות
מתחת לסנטימטר
אנונימית
דיי עם השאלות האלה באמא שלכן חלאס
כל גובה יפה!
כל גובה יפה!
1.50 (עד)
170, כי בתור אדם שהגובה שלו 185 אני לא מוכן להתכופף כדי לנשק את חברה שלי
שואל השאלה:
זה כבר מוגזם, הבחורה יכולה לעמוד על קצות האצבעות... אחד גבוה והשנייה נמוכה לדעתי יש בזה משהו רומנטי שמישהו מתכופף בשבילה
זה כבר מוגזם, הבחורה יכולה לעמוד על קצות האצבעות... אחד גבוה והשנייה נמוכה לדעתי יש בזה משהו רומנטי שמישהו מתכופף בשבילה
אנונימית
לא אכפת לי מגובה
טוב אז 165 :)
חיים שלי גם אני בדקתי את זנ אצל רופא והמקסימום שאני אגיע אליו יהיה 1.60.
זה מבאס, זה לא כיף אבל מה יש לך לעשות עם זה?
זה מבאס, זה לא כיף אבל מה יש לך לעשות עם זה?
שואל השאלה:
צודקת כבר אין לי מה לעשות עם זה, אני כבר בת 17 אני לא אגבהה יותר... כל הזמן חברים שלי עושים צחוקים על הגובה שלי זה מעצבן
צודקת כבר אין לי מה לעשות עם זה, אני כבר בת 17 אני לא אגבהה יותר... כל הזמן חברים שלי עושים צחוקים על הגובה שלי זה מעצבן
אנונימית
בסדר גם עליי עושים
חיים שלי אני בת 15 ואני אפילו לא מטר חמישים אוקיי? קוראים לי דרדסית, גמד גינה, גמדית, פיצקית
שמים עליי את היד כזה על הראש
אבל מה יש לעשות? בנות נמוכות בתכלס הכי שוות אל תקשיבי לאף אחד
חיים שלי אני בת 15 ואני אפילו לא מטר חמישים אוקיי? קוראים לי דרדסית, גמד גינה, גמדית, פיצקית
שמים עליי את היד כזה על הראש
אבל מה יש לעשות? בנות נמוכות בתכלס הכי שוות אל תקשיבי לאף אחד
זה ברור שזה מעצבן אבל אם תמשיכי להתייחס אליהם ואם תמשיכי לשאול שאלות בסטיפס על איזה גובה אנשים ייפסלו אותך את תמשיכי להיפגע, שימי פס ואל תקשיבי לאף אחד את יפה כמו שאת וזהו
אצלי זה ההפך זה מעלה
שואל השאלה:
צודקת תודה רבה גילי ותכלס אנחנו באמת הכי שוות❤
נחמד באמת - תודה רבה❤ האמת סתם רציתי לעלות שאלה על זה כי יש כבר כזה על בנים בחמות, בין הפעמים הראשונות שאני שואלת וכן זה סיקרן וצודק
צודקת תודה רבה גילי ותכלס אנחנו באמת הכי שוות❤
נחמד באמת - תודה רבה❤ האמת סתם רציתי לעלות שאלה על זה כי יש כבר כזה על בנים בחמות, בין הפעמים הראשונות שאני שואלת וכן זה סיקרן וצודק
אנונימית
פה תמיד
במה אתם הכי שוות? במטר ובמבה?
אנונימי
שואל השאלה:
נגיד לאנשים כאלה לא צריך להתייחס^, חחח לא פלא שאתה אנונימי פחדן בטח יש לך קטן
נגיד לאנשים כאלה לא צריך להתייחס^, חחח לא פלא שאתה אנונימי פחדן בטח יש לך קטן
אנונימית
אני בגובה שלך ומזה שלמה עם זה, בנות צוחקות מקנאה ובנים צוחקים כי זה מראה על סימפטיה
ותזכרי אישה קטנה לאהבה אישה גדולה לעבודה❤
באותו הנושא: