17 תשובות
לא
וזה עצוב
וזה עצוב
לא, אי אפשר
יש לנו זמן קצוב
יש לנו זמן קצוב
אני לא ואז פה ושם אני נזכרת בשירים שלא שמעתי אותם הרבה זמן ומתחילה לשמוע
לא, אבל אני משתדלת
כן אני שומעת כל יום 10 שעות מוזיקה אז אני יחסית מספיקה לשמוע מהכל, יש שירים שאני פחות שומעת מאשר שירים אחרים לכן אני מרגישה שאני לא שומעת מהם מספיק אבל אני כן שומעת כמעט הכל
שואל השאלה:
אבל 10 שעות זה לא הרבה כל כך
על כמה שירים מדובר?
אבל 10 שעות זה לא הרבה כל כך
על כמה שירים מדובר?
אנונימית
אני לא סופרת שירים חחח אבל פשוט אני שומעת מוזיקה תוך כדי דברים שאני עושה..
נגיד במשך שלוש-ארבע שעות אני שומעת את השירים האהובים עליי ואז בשאר אני שמה על הזה של רנדומלי וסתם שומעת
נגיד במשך שלוש-ארבע שעות אני שומעת את השירים האהובים עליי ואז בשאר אני שמה על הזה של רנדומלי וסתם שומעת
שואל השאלה:
אוקיי
אבל את כן מספיקה לשמוע שירים
אוקיי
אבל את כן מספיקה לשמוע שירים
אנונימית
שואל השאלה:
אבל איך??
כל הפלייליסטים שלי הם מעל חודשיים ויש לי 14 ואני לא מספיקה להקשיב לכל השירים בכלל
אבל איך??
כל הפלייליסטים שלי הם מעל חודשיים ויש לי 14 ואני לא מספיקה להקשיב לכל השירים בכלל
אנונימית
שואל השאלה:
אז אל תענה אם לא הבנת
שאלתי אם אנשים שמכירים מלא שירים כאילו מעל 10,000 מספיקים לשמוע את כולם
אז אל תענה אם לא הבנת
שאלתי אם אנשים שמכירים מלא שירים כאילו מעל 10,000 מספיקים לשמוע את כולם
אנונימית
שואל השאלה:
לדעת אם אני שומעת יותר מדי שירים ואיך אתה מספיק
לדעת אם אני שומעת יותר מדי שירים ואיך אתה מספיק
אנונימית
שואל השאלה:
אבל אני אוהבת אותם
אבל אני אוהבת אותם
אנונימית
אם את רוצה להצליח לשמוע הכל תעשי על הזה של שאפל/רנדומלי, ככה את לא שומעת רק שיר מסויימים אלה שומעת מכל דבר קצת וככה אם תשמעי במשך כמה זמן אז תצליחי לשמוע מהכל
שואל השאלה:
אבל זה מעל 10,000 שירים טוב אני אנסה
אבל זה מעל 10,000 שירים טוב אני אנסה
אנונימית
אני מאמינה שעם הזמן תצליחי חחח
לפעמים אני מרגיש שגם יש לי המון מוזיקה שאני לא הקשבתי לה שאני צריך להקשיב לה ואני אף פעם לא אשמע את כל המוזיקה שאני אוהב אבל לא נורא...
זה כיף פתאום להקשיב לשיר שלא שמעתי שנה זה מחזיר אותי אחורה
זה כיף פתאום להקשיב לשיר שלא שמעתי שנה זה מחזיר אותי אחורה
באותו הנושא: