13 תשובות
יכול מאוד להיות שהוא הרגיש כמוך וחשש לדבר על זה, אולי זה הוריד לו אבן מהלב לדעת שהוא לא לבד בזה.
איך את?
איך את?
אז לא היית חשובה לו והייתם ביחד בשביל להעביר את הזמן לא משהו מעבר
כנראה שהוא גם רצה להיפרד ולא הייתה לו "בעיה" עם זה
כן יכול להיות שהוא גם רצה להיפרד
אנונימית
שואל השאלה:
מה למה
הוא לא חרא בכלל
מה למה
הוא לא חרא בכלל
אנונימית
ברו איבד אמון בנשים כבר מזמן
קצת מוזר...
יכול להיות או שהוא היה בהלם ורצה להישאר אדיש ולא להראות רגשות אבל פחות חושבת שזה הגיוני
יכול להיות או שהוא היה בהלם ורצה להישאר אדיש ולא להראות רגשות אבל פחות חושבת שזה הגיוני
אנונימית
אולי כן ואולי לא אי אפשר לדעת
אבל מה שחשוב שלא תשקעי לדאון ושחררי כמו שהוא גורם לך להרגיש שהוא שיחרר
אבל מה שחשוב שלא תשקעי לדאון ושחררי כמו שהוא גורם לך להרגיש שהוא שיחרר
הוא או כנראה הסתיר את איך שהוא הרגיש או שכיבד את ההחלטה שלך ולא ניסה לרדוף אחרייך ולשחק משחקים
שואל השאלה:
אני שחררתי סתם עניין אותי כי פחדתי מהתגובה וזה היה ממש ההפך ממה שציפיתי
אפילו הוא הזמין לנו פיצה אחר כך
אני שחררתי סתם עניין אותי כי פחדתי מהתגובה וזה היה ממש ההפך ממה שציפיתי
אפילו הוא הזמין לנו פיצה אחר כך
אנונימית
אם הוא אמר "אה בסדר" כנראה שהוא היה חבר חרא ובכללי בן אדם חרא
אז טוב שנפרדת ממנו כי כנראה לשתיכם ירד
או שהוא הכחיש שהוא עצוב ולא רצה להישמע נואש