13 תשובות
לא
אנונימית
לא שולחים לי
פשוט קונים דברים בסיסיים
אני אף פעם לא קונה לפי רשימת ציוד אז זה לא באמת משנה תקני ציוד בסיסי שתצטרכי
לי לא שולחים בכלל
לי לא שולחים שלחו לי עד כיתה ג
שואל השאלה:
אז מי שכן שולחים לו שיענה אני יודעת שצריך ציוד בסיסי אבל אני צריכה לדעת אם צריך טושים וכמה מחברות וקלסרים צריך
אנונימית
לאיזה כיתה את עולה?
לאיזה כיתה את עולה? אני אבדוק
שואל השאלה:
ז'
אנונימית
תכתבי לי בפרטי
אני גם עולה לכיתה ז והם לא ישלחו כי זה בית ספר חדש וגם אם שולחים לא הייתי מתייחסת לזה פשוט כמה עטים עדיף פיילוט, מרקרים, עט עיפרון ומחק (למבחנים), סרגל, דבק סלוטייפ ומספריים לא צריך יותר מזה
לא שולחים לנו רשימה פשוט קונים דברים בסיסיים
אהה וטיפקסס חשוב רצח לא יודעת איך שחכתי