2 תשובות
פשוט מבחן, אין כל כך מה לספר.
כל אחד יושב מול מחשב עם דף ועט ועונה על המבחן. השאלות לא כאלה קשות, אבל לדעתי לכל אחד שם היה מבחן קצת אחר, נושאים קצת שונים. אז יכול להיות שלי לא היה קשה כי לא עניתי על שאלות בפיזיקה וכניעה אבל למי שלידי כן כי הוא נבחן בנושאים האלו, אני לא באמת בטוחה.
בכל מקרה, אל תלחצי, זה באמת לא כזה קשה או מלחיץ. עניתי שטויות כי לא היה לי אכפת ממודיעין ואיכשהו עברתי בכל זאת.
כל אחד יושב מול מחשב עם דף ועט ועונה על המבחן. השאלות לא כאלה קשות, אבל לדעתי לכל אחד שם היה מבחן קצת אחר, נושאים קצת שונים. אז יכול להיות שלי לא היה קשה כי לא עניתי על שאלות בפיזיקה וכניעה אבל למי שלידי כן כי הוא נבחן בנושאים האלו, אני לא באמת בטוחה.
בכל מקרה, אל תלחצי, זה באמת לא כזה קשה או מלחיץ. עניתי שטויות כי לא היה לי אכפת ממודיעין ואיכשהו עברתי בכל זאת.
שואל השאלה:
את זוכרת איזה שאלות בערך היו שם? היו דברים על ידע כללי?
את זוכרת איזה שאלות בערך היו שם? היו דברים על ידע כללי?
אנונימית