8 תשובות
שהוא מעצבן ושהוא פגע בך
שואל השאלה:
לא שאלתי אם זה אובססיבי תודה
אנונימית
שואל השאלה:
לא שאלתי אם זה מביך תודה לך
אנונימית
באהבה סיס
אנונימית
כלום זה אובססיבי
מי קורא פתקים
כלום?? מביך
אנונימית
לא לכתוב בפתקים זה מביך