8 תשובות
שהוא מעצבן ושהוא פגע בך
שואל השאלה:
לא שאלתי אם זה אובססיבי תודה
לא שאלתי אם זה אובססיבי תודה
אנונימית
שואל השאלה:
לא שאלתי אם זה מביך תודה לך
לא שאלתי אם זה מביך תודה לך
אנונימית
באהבה סיס
אנונימית
כלום זה אובססיבי
מי קורא פתקים
כלום?? מביך
אנונימית
לא לכתוב בפתקים זה מביך
באותו הנושא: