6 תשובות
שואל השאלה:
אני לא באמת מצליחה להבדיל בין התאהבות להידלקות אבל זה פשוט רגשות חיבה כאלה
נגיד יש לי מישהו בכיתה שתוך שבוע מהרגע שהכרתי אותו כבר הרגשתי אליו משהו וזה ככה כבר שנה (כל פעם שקורה איתו משהו שקשור בהתנהגות הזו שאמרתי אז זה מתחזק עוד קצת), עוד 2 בנים מהתנועת נוער שההתנהגות שלהם דומה ממש לזה של הילד מהכיתה שלי וגם אותו דבר (רק פחות זמן) וזה כל פעם קורה אז אני לא יודעת
אנונימית
קראש, הדלקות וזה
בטח אבל שימי לב אם זה התאהבות ולא הדלקות
את יכולה להרגיש משהו כן אבל להתאהב פחות הגיוני בדרך כלל מה שמתחיל מהר גם נגמר מהר..
לא חושבת שזה להתאהב - להתאהב זה גדול מדיי. יכול להיות שזה פשוט מה שעושה לך את זה.
כן אבל כדי לחשוב לפני אני נגיד התאהבתי באופי אחרי חצי שנה