11 תשובות
לישון בסלון
לישון בכל מקום שהוא לא החדר שלך
שואל השאלה:
שלא יכנס לי לאוזן או לאף זה מלחיץ
אנונימית
אממ אז ללכת לישון בחדר אחר?
שואל השאלה:
^אין מקום בבית בני דודים שלי באו
אנונימית
שואל השאלה:
אין מקום
אנונימית
חחח אני הייתי ישנה על השולחן בסלון.
תרפדי בפוך ותקחי כרית מימשהו, לא הכי נוח אבל שם בטוח יותר מבחדר. אני מדברת מניסיון ;)
עריכה: עכשיו ראיתי שזה מלפני שעה אופס. מקווה שהסתדרת 3>
שואל השאלה:
טוב אני עכשיו במיטה שלי העכביש לא אכל אותי בסוף
אנונימית
ללכת לישון בסלון
לעזוב את הבית
תשני בסלון