4 תשובות
בשמחה
מה שעל ליבך
שמעי כבר פעם שלישית וכבר לא נעים לי אז אם בא לך לפרוק אצל מישהו אץ מוזמנת
בשמחה, אני אוהבת לשמוע סיפורים ואני יודעת להקשיב
באותו הנושא: