3 תשובות
שסתם זה לא היה חדוב לו
שואל השאלה:
אוקי
אוקי
לא בהכרח
אני לא אבוא למישהו ואגיד יש לי יומולדת כי זה נשמע דיי נרקיסיסטי...
אני לא אבוא למישהו ואגיד יש לי יומולדת כי זה נשמע דיי נרקיסיסטי...
באותו הנושא: