6 תשובות
למה שלא יהיה בסדר לא הבנתי
כן.
הנשירה זה היה נושר לך בכל זאת
כל יום נושר שיער זה טבעי
פשוט שהשיער סגור בצמות הוא לא נושר לרצפה הוא נשאר בצמה
שואל השאלה:
בגלל שיש לי נשירה מזה
אנונימית