10 תשובות
נטורל
אנונימית
גלייז הזה של סטייל הכחול ממש אוהבת
קרם של פלנטם
פנטן
נטורל הירוק עם הפס הסגול ן סקארה גם נחמד
שמן ארגן,סיליקונים,מי רוזמרין, שמן רוזמרין,שמן קוקוס,ביוטין,קרטין,שמן זית שמן קנולה
אני לא משתמשת בכולם פשוט הם טובים
אני לא משתמשת בכולם פשוט הם טובים
גלייז של פיפי
קרם לחות אני משתמשת בפנטיין
הקרם של פנטן
אין לי מתולתל אבל ממליצה גרניה בסופר פארם
באותו הנושא: