9 תשובות
שואל השאלה:
דרך האיימיל?
דרך האיימיל?
אנונימית
שואל השאלה:
מישהו יכןל לעזור לי לנסח מה לכתוב להם?
מישהו יכןל לעזור לי לנסח מה לכתוב להם?
אנונימית
לא מייל בהודעה במסנגר בפייסבוק.
פשוט לבקש מיון לוחמות לרשום את השם שלך ולצרף מספר ת.ז
פשוט לבקש מיון לוחמות לרשום את השם שלך ולצרף מספר ת.ז
תגישי בקשה למיטב שיפתחו לך אפשרות לתפקידי לחימה פשוט
אנונימית
^
רק למגב וליחידות מובחרות כמו עוקץ וכאלה יש bmi שצריך לעמוד בו
בפלחץ
חיר גבולות
תןתחנים
לא חייב להיות במשקל ספציפי רק פרופיל 72 ומעלה
+
אם היא הייתה במשקל נמוך היא לא הייתה מקבלת פרופיל 97
רק למגב וליחידות מובחרות כמו עוקץ וכאלה יש bmi שצריך לעמוד בו
בפלחץ
חיר גבולות
תןתחנים
לא חייב להיות במשקל ספציפי רק פרופיל 72 ומעלה
+
אם היא הייתה במשקל נמוך היא לא הייתה מקבלת פרופיל 97
אנונימית
פשוט לבקש
תבקשי פשוט
יכול להיות את שוקלת מעט מדי... חושב שנדרש מינימום מסויים
אנונימי
^צודקת.
אנונימי