5 תשובות
תלוי, אתה רוצה ליצור שיחה? תשאל שאלה שקשורה לשיר או לריקוד
אתה סתם רוצה להחמיא? תחמיא..
או תעשה לייק פשוט
אתה סתם רוצה להחמיא? תחמיא..
או תעשה לייק פשוט
אל תגיב.. תעשה לה לייק וזה
עדיף שלא להגיב
יפיופה
לא להגיב
אנונימי
באותו הנושא: