28 תשובות
וואו יותר מידי
black midi
שואל השאלה:
^ איזה?
^ איזה?
yungblud חייב אפילו שיבוא לפלסטין אני אגיע
איזה שם מהמם יש לך רום
הייתי רוצה שalex g יעשו הופעה בארץ
הייתי רוצה שalex g יעשו הופעה בארץ
קולדפליי
שואל השאלה:
קולדפליי>>
קולדפליי>>
mgk
jxdn
nessa barrett
central cee
jxdn
nessa barrett
central cee
וואו חד משמעית הלהקה הפייב
linkin park
slipknot
korn
system of a down
metallica
black sabbath
pink floyd
nirvana
bad omens
motionless in white
black veil brides
falling in revers
suicide silence
bring me to the harizon
ac\dc
avenged sevenfold
system of a down
disturbed
guns n' roses
bullet for my valentine
palaye royale
skillet
death decline
metal monks
architects
the relentless
בעיקרון זאת הרשימה שלי, חלקן כבר הופיעו בישראל אבל אני רוצה שיופיעו שוב
slipknot
korn
system of a down
metallica
black sabbath
pink floyd
nirvana
bad omens
motionless in white
black veil brides
falling in revers
suicide silence
bring me to the harizon
ac\dc
avenged sevenfold
system of a down
disturbed
guns n' roses
bullet for my valentine
palaye royale
skillet
death decline
metal monks
architects
the relentless
בעיקרון זאת הרשימה שלי, חלקן כבר הופיעו בישראל אבל אני רוצה שיופיעו שוב
קולדפליי וגורילז
בילי אייליש יואו אני אבכה
לבכות זאת לא מילה אפילו
לבכות זאת לא מילה אפילו
אמינם
גורליז, סנטרל סי, בוב מארלי (אפילו שהוא כבר לי חי), ג'יי קול, מאנסקין, רד הוט, ארקטיק מאנקיז, סזה ועוד הרבה.
dean lewis
foo fighters
הם הלהקה שאני הכי רוצה שיבואו
אני אתגנב למאחורי הקלעים ואפגוש את דייב;)
וכמובן יש את:
green day
the offspring(שבאו אבללצערי לא הלכתי)
megadeth
metallica
system of a down
alice in chains
paradise lost
rhcp
pearl jam
radiohaed
queen
iron maiden
guns n roses
the smashing pumpkins
bon jovi
pixies
יש עוד להקות שלא כתבתי כי הסולן שלהם מת:/
כמו נירוונה למשל
אבל זהו בעיקרון;)
הם הלהקה שאני הכי רוצה שיבואו
אני אתגנב למאחורי הקלעים ואפגוש את דייב;)
וכמובן יש את:
green day
the offspring(שבאו אבללצערי לא הלכתי)
megadeth
metallica
system of a down
alice in chains
paradise lost
rhcp
pearl jam
radiohaed
queen
iron maiden
guns n roses
the smashing pumpkins
bon jovi
pixies
יש עוד להקות שלא כתבתי כי הסולן שלהם מת:/
כמו נירוונה למשל
אבל זהו בעיקרון;)
יותר מידי כמעט כל מי שבביו שלי , אבל אני מעדיפה שלא , פשוט מרגיש לי שמלא אנשים יקנו כרטיסים להופעה שלהם אבל הם יודעים רק שני שלושה שירים או שלא יודעים בכלל.. כאילו הם יקנו רק בגלל שהם מפוררסמים
pierce the veil
panic! at the disco
system of a down
michael jackson
falling in reverse
my chemical romance
sleeping with sirens
spiritbox
motionless in white
fall out boy
chiodos
attila
panic! at the disco
system of a down
michael jackson
falling in reverse
my chemical romance
sleeping with sirens
spiritbox
motionless in white
fall out boy
chiodos
attila
שושנה דמארי
קנדריק לאמאר
אנדרסון פאק
פול מקרטני
ואני לא צריך עוד כלום בחיים
אנדרסון פאק
פול מקרטני
ואני לא צריך עוד כלום בחיים
תביאו לי רק את pierce the veil ואני שמחה כמו שבחיים לא אהיה
^מסכימה לגמרי.
paramore!
קנדריק למאר
טריפי רד
טיילר דה קריאיטור
21 savage
j cole
סואסייד בויז
אסאפ רוקי
טריפי רד
טיילר דה קריאיטור
21 savage
j cole
סואסייד בויז
אסאפ רוקי
חדמש דרייק
קאפקייק
אימגין דראגונס
באותו הנושא: