5 תשובות
שואל השאלה:
כן אבל זה חבר מאוד טוב שלי וואי ממש לא נעים לי
זה התחיל לי מהבוקר זה יכול להסתיים היום?
אנונימית
וואלה מבאס המצב יכול להשתפר אבל אם לא, לא הייתי ממליץ ללכת
אישית הייתי ממליץ לך לבדוק אם המצב עדיין ככה קצת לפני היום הולדת ואם כן לא הייתי הולך והייתי אומר שאני מרגיש לא טוב
שואל השאלה:
אני מרגישה בסדר אבל לבדוק?
אנונימית
כנראה אכלת משהו לא טוב
תבדקי אם יש לך חום, אם כן תשארי בבית לא שווה את זה מניסיון
ואם לא תיקחי קלבטן/פחם פעיל