19 תשובות
קצת הגזמת
לא
היא ילדה סוכר

אם זה חד פעמי אז סבבה
אם זה באופן קבוע את עלולה לחלות בסכרת
כן אבל למי אכפת
תאכלי מה שבא לך.
וואי הגלידה כוכב והמטרה אמאלה
אם את פיזית מרגישה טוב וזה חד פעמי אז לבריאות
לגביי הסוכר אז כע
שואל השאלה:
לא באופן קבוע היה לי חם רצח היום וקנו גלידות אז ישר לקחתי
אנונימית
אם זה רק הפעם ואת לא אוכלת בכללי הרבה סוכר זה בסדר. מומלץ לצרוך 5-10% מהקלוריות סוכר ולא יותר.
נגיד אם את אוכלת 2,000 קלוריות, אז 150 קלוריות של סוכר זה סבבה (סך הכל 10 כפיות + אל תשכחי שיש בהמון דברים סוכר ולא רק ממתקים)
זה יוצא 10 גפיות אגב
אה רשמתי את זה כסר לא שמתי לב חחח
רק לכסר אתה שם לב? נתת פה הרצאה שלמה על סוכר
חחח סליחה
קלוריות והכל אפשר להוריד תמיד אז למה לא להתפרע
זה לא תציד אז זה סבבה פשוט אולי יותר מדי סוכר אבל לבריאות