8 תשובות
כן!
גלידה זה באמת עבודה קשה
זה קצת מעל השכר מינימום אם אני לא טועה.. אז יש מצב הייתי מסכימה אם יש אפשרות לעלות בשכר לאחר תקופה
פחח זה גלידה גם בעד 3 שקל לשעה ייתי מסכים
רק שתדעי שזה עבודה קשה ממש ואני אפילו לא יודע אם זה שווה את הכסף בעצמי
לא נראלי
אני עושה 30 לשעה בגלידרייה
שואל השאלה:
תאמין לי זה לא רק גלידה זה עבודה קשה רצח
תאמין לי זה לא רק גלידה זה עבודה קשה רצח
אנונימית
באותו הנושא: