2 תשובות
תעשי לה אותו דבר ואל תעני מהר כשהיא כותבת
תצאו בלעדיה גם מה יש לכם לחכות לה אם היא פשוט לא עונה לשום הודעה, אם זה היה מספיק חשוב היא הייתה עונה, ולמדתי את זה מניסיון אישי
אנונימית
אז תצאו בלעדיה מה אני אגיד לך
y_