התחברות
הרשמה
אני בן 18 וחברה שלי בת 23 ואנחנו זוג חודש זה נורמלי?
14 באוגוסט 2023, 19:03
מערכת יחסים
3 תשובות
אם זה היה הפוך היו אומרים שזה לא נורמלי
ת
תמיד אשמח להודעה
כן
A
AnnabethChase
כן
❤
❤moonlight❤
באותו הנושא:
אני מבואס חברה שלי לא רוצה שנתנשק ואנחנו ביחד 9 חודשים מה אתם אומרים?
נורמלי אם אני לא מאוהב בחברה שלי, היא יודעת את זה ואנחנו עדיין ביחד?
חברה שלי אמרה לי הלוואי תמותי ואנחנו כבר חודש לא מדברות ..
זה נורמלי לבכות מברכה ישנה שחברה שרבתי איתה ואנחנו לא בקשר רשמה לי ליום הולדת?
זה נורמאלי שהכרנו בגיל 12 והיינו חברים בגיל 12 ושהיום אנחנו מתחתנים ואנחנו בני 21?
יש לי חברה ואנחנו ביחד כבר איזה חודש...
נורמאלי לעשות יבש עם חבר שלי אנחנו רק חודש ביחד אני בת 15?
אנחנו מכירים כבר חודש ובחברות שבועים אבל הוא לא רוצה שנדבר בווצאפ זה נורמלי?
יש יום הולדת לחברה שלי שבוע הבא ואנחנו ארבעה חודשים ביחד
חברה שלי בת 14 עוד כמה חודשים ואני כבר בת 14 ואנחנו רוצות ללכת לחדכ
זה נורמלי שיש לי חבר אבל אנחנו נפגשים רק כל כמה חודשים? (אנחנו גרים במרחק של שעה נסיעה לכל כיוון אחד מהשני)