2 תשובות
שואל השאלה:
חחח
לא נעים לי אני לא יודעת לחרטט ובטח שלא לשקר
חחח
לא נעים לי אני לא יודעת לחרטט ובטח שלא לשקר
אנונימית
היה טוב וטוב שהיה.
באותו הנושא: