6 תשובות
בגדול בספאם מרגישים יותר בנוח מאשר בקלוז הרגיל, אז אם את בקלוז ספאם כנראה שהיא מרגישה ממש בנוח איתך.
שואל השאלה:
אז להוסיף אותה לקלוז אצלי??
אז להוסיף אותה לקלוז אצלי??
אם את מרגישה איתה בנוח, כן.
למרות שבגדןל נהיה קטע שאם את בקלוז של מישהי את צריכה להוסיף גם אצלך, כי אחרת היא תוציא אותך.
אבל החלטה שלך.
למרות שבגדןל נהיה קטע שאם את בקלוז של מישהי את צריכה להוסיף גם אצלך, כי אחרת היא תוציא אותך.
אבל החלטה שלך.
חח כן אני הוספתי אותה ואז הוצאתי וכנ"ל אלייה
באותו הנושא: