4 תשובות
בטסט הראשון שלי נהגתי טוב ולא עברתי גם בגלל טסטרית שהכשילה אותי, בשני עברתי.
אל תתני לזה להוריד לך, תסמכי על עצמך , את יודעת לנהוג סתם מזל רע איתה
אל תתני לזה להוריד לך, תסמכי על עצמך , את יודעת לנהוג סתם מזל רע איתה
הכל בסדר את יודעת כמה טעויות עשיתי בטסט הראשון שלי? אבל לא וויתרתי ועברתי טסט שני אף אחד לא מסתכל על איזה טסט עברת
תזכרי שטסטרים הם אנשים ממורמרים שיחפשו להכשיל אותך על כל פיפס ולפעמים אפילו ימציאו לך טעויות בכוונה
מדברת איתך מישהי שנכשלה בטסט רביעי
אל תקחי ללב
מדברת איתך מישהי שנכשלה בטסט רביעי
אל תקחי ללב
הטובים עוברים חמישי!^מאמינה בך אלופה
ולשאלה אני ממש מבינה אותך בתור מישהי שעברה טסט חמישי תמשיכי לנסות ובשני את עוברת כמו גדולה! מבאס נכון אבל אל תאשימי את עצמך פשוט היא סתם ממורמרת שרוצה להכשיל על קטנות את נוהגת טוב ואת אלופה ואת תצליחי בסוף המון בהצלחה ואם תרצי תעדכני כשעברת
ולשאלה אני ממש מבינה אותך בתור מישהי שעברה טסט חמישי תמשיכי לנסות ובשני את עוברת כמו גדולה! מבאס נכון אבל אל תאשימי את עצמך פשוט היא סתם ממורמרת שרוצה להכשיל על קטנות את נוהגת טוב ואת אלופה ואת תצליחי בסוף המון בהצלחה ואם תרצי תעדכני כשעברת
אנונימית