5 תשובות
את צריכה לפרק לגורמים
יעני להוציא את הגורמים שמשותפים לכולם
אם התרגיל הוא
6x + 2x + 16x
אז בכולם אפשר לחלק ב 2 ובכולם יש x
אז את יכולה להוציא 2x
אז את צריכה תחלק את כולם ב 2x
ואז יוצא לך
2x(3x+x+ 8x)
יעני להוציא את הגורמים שמשותפים לכולם
אם התרגיל הוא
6x + 2x + 16x
אז בכולם אפשר לחלק ב 2 ובכולם יש x
אז את יכולה להוציא 2x
אז את צריכה תחלק את כולם ב 2x
ואז יוצא לך
2x(3x+x+ 8x)
שואל השאלה:
רגע יש לי עוד שאלה תחכה
רגע יש לי עוד שאלה תחכה
אנונימי
שואל השאלה:
a(y-2)+b(y-2)
a(y-2)+b(y-2)
אנונימי
שואל השאלה:
עשיתי קבוצות זה לא נקרא לפרק
עשיתי קבוצות זה לא נקרא לפרק
אנונימי
אני בת :)
אתה פשוט מכפיל
ay- 2a+by-2b
אתה פשוט מכפיל
ay- 2a+by-2b